Mało kto wie, że, mimo, iż aplikacja do tworzenia list zakupów Listonic jest produktem Polskim, to ma tyle samo użytkowników w USA co w Polsce. Inne kraje, w których aplikacja cieszy się szczególną popularnością to Włochy, Anglia, Francja i Rosja. W Stanach Zjednoczonych jest to zasięg podobny do Polskiego: 200 000 konsumentów w miesiącu. Dzięki temu, już ponad roku sprzedajemy reklamy na listach zakupów tamtejszym producentom jedzenia.

Obszar miejski, w którym Listonic cieszy się największa popularnością to Chicago. Polonia, czy to Wy? :) Drugi najlepszy dla nas obszar do Nowy Jork, a trzeci to Dallas.
Reklamy w Stanach są podobne do Polskich, najczęściej zawierają przycisk dodający reklamowany produkt do listy zakupów. Taki przycisk pozwala konsumentom na szybkie podjęcie decyzji o zakupie reklamowanego produktu. Podobnie jak w Polsce największą wartość z reklamy na listach zakupów odnoszą producenci jedzenia i innych produktów, które kupujemy w sklepach offline.

Poniżej możesz zobaczyć kilka kampanii, które prowadziliśmy w tym roku, podzielone na kategorie:
- dania gotowe.
- przyprawy, sosy i marynaty,
- nabiał,
- przekąski, słodycze i lody,
- składniki kulinarne,
- inne.
Bannery wybranych kampanii reklamowych
Reklamowane produkty: Dania gotowe





Reklamowane produkty: Przyprawy, sosy i marynaty


Reklamowane produkty: Nabiał





Reklamowane produkty: Przekąski, słodycze i lody





Reklamowane produkty: Składniki kulinarne




Reklamowane produkty: Inne

Bardzo często przekaz reklamowy w Listonic jest wzmacniany retargetingiem poza Listonic. Konsument widzi reklamę jogurtu kilka razu w ciągu miesiąca na liście zakupów, a kiedy nie używa Listonic, widzi podobną reklamę w innych aplikacjach i na mobilnych stronach Internetowych. Retargetowane reklamy również zawierają przycisk dodający produkt do listy zakupów.