Jak amerykanie reklamują jedzenie w Listonic

Mało kto wie, że, mimo, iż aplikacja do tworzenia list zakupów Listonic jest produktem Polskim, to ma tyle samo użytkowników w USA co w Polsce. Inne kraje, w których aplikacja cieszy się szczególną popularnością to Włochy, Anglia, Francja i Rosja. W Stanach Zjednoczonych jest to zasięg podobny do Polskiego: 200 000 konsumentów w miesiącu. Dzięki temu, już ponad roku sprzedajemy reklamy na listach zakupów tamtejszym producentom jedzenia.

 

Ilość użytkowników Listonic w poszczególnych obszarach miejskich w USA

 

Obszar miejski, w którym Listonic cieszy się największa popularnością to Chicago. Polonia, czy to Wy? :) Drugi najlepszy dla nas obszar do Nowy Jork, a trzeci to Dallas.

Reklamy w Stanach są podobne do Polskich, najczęściej zawierają przycisk dodający reklamowany produkt do listy zakupów. Taki przycisk pozwala konsumentom na szybkie podjęcie decyzji o zakupie reklamowanego produktu. Podobnie jak w Polsce największą wartość z reklamy na listach zakupów odnoszą producenci jedzenia i innych produktów, które kupujemy w sklepach offline.

Reklama sosu sojowego Kikkoman w aplikacji Listonic

 

Poniżej możesz zobaczyć kilka kampanii, które prowadziliśmy w tym roku, podzielone na kategorie:

  • dania gotowe.
  • przyprawy, sosy i marynaty,
  • nabiał,
  • przekąski, słodycze i lody,
  • składniki kulinarne,
  • inne.

Bannery wybranych kampanii reklamowych

Reklamowane produkty: Dania gotowe

Dania mrożone – Sweet Earth Foods General Tso’s Tofu
Danie gotowe Lasagne – On-Cor Lasagna with Meat Sauce
Gotowe kanapki – Smithfield Breakfast Sandwiches
Pizza mrożona – American Flatbread
Pizza mrożona- Freschetta Kitchen Fresh Pizza

 

Reklamowane produkty: Przyprawy, sosy i marynaty

Marynata Kikkoman Teriyaki Souce
Sos sojowy – Kikkoman Soy Sauce

 

Reklamowane produkty: Nabiał

Bezmleczne napoje białkowe – Ripple Protein Shake
Jogurt – Yogurt Liberté
Mleko – Maple Hill 100% Grass-Fed Organic milk
Serek wiejski – Hood Cottage Cheese
Serek wiejski z owocami – Friendship Dairies cottage cheese

 

Reklamowane produkty: Przekąski, słodycze i lody

Dip fasolowy – Bush’s Bean Dip
Lody sorbetowe – Chloe’s Pops
Popcorn – Skinny Pop Popcorn
Przekąska tofu – Go Umami, Baked Tofu Bar
Przekąski serowe – Frigo Cheese Heads

 

Reklamowane produkty: Składniki kulinarne

Kiełbasa – Johnsonville Smoked Rope Sausage
Makaron – American Beauty Spaghetti
Orzechy włoskie – California Walnuts
Sałata pakowana – Eat Smart Avocado Ranch Salad Kit

 

Reklamowane produkty: Inne

Suplementy dla dzieci – Good Day Suplements for Kids

 

Bardzo często przekaz reklamowy w Listonic jest wzmacniany retargetingiem poza Listonic. Konsument widzi reklamę jogurtu kilka razu w ciągu miesiąca na liście zakupów, a kiedy nie używa Listonic, widzi podobną reklamę w innych aplikacjach i na mobilnych stronach Internetowych. Retargetowane reklamy również zawierają przycisk dodający produkt do listy zakupów.

 

Inspirujące? Zapraszamy do kontaktu.