Johnnie Walker debiutuje na listach zakupów aplikacji Listonic

Dzień Ojca okazał się być idealną okazją do przeprowadzenia kampanii promocyjnej szkockiej whisky Johnnie Walker. Dedykowane bannery wyświetlane w aplikacji Listonic przypominały o wydarzeniu i zachęcały do zakupu butelki trunku w charakterze uniwersalnego prezentu dla każdego taty.

Akcja trwała od 17 do 23 czerwca 2018 roku. W ciągu zaledwie tygodnia, dedykowane bannery z hasłem „Podaruj prezent z dedykacją na Dzień Ojca” wyświetlono aż 500 tysięcy razy. Kampanię rozliczano w modelu CPM, co oznacza, że koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, obliczany był na podstawie liczby odsłon przygotowanych kreacji.

Czerwcowa kampania marki Johnnie Walker, zrealizowana na platformie Listonic, była jedną z pierwszych akcji w której mobilna lista zakupów została wykorzystana do promocji alkoholu. Nowością był również „expand banner”, czyli jeden z najnowszych formatów reklamowych jaki pojawił się w naszej ofercie. Kreacje promujące whisky zostały wzbogacone o interaktywny przycisk, który za pomocą jednego kliknięcia dodawał trunek do listy zakupów.

Oprócz bannerów, wykorzystano również system podpowiedzi. Osoby, które nosiły się z zamiarem zakupu mocniejszego alkoholu otrzymywały odpowiednią rekomendację na swojej liście zakupów Listonic.