Udana kampania serków Almette w Grocery Magnet przedłużona o dodatkowy miesiąc!

„Własny dom z widokiem na Tatry” – pod takim hasłem firma Hochland przeprowadziła kolejną edycję swojej flagowej kampanii reklamowej serków kanapkowych Almette. Oprócz spotów telewizyjnych, billboardów i mediów społecznościowych do promocji akcji wykorzystano również strony internetowe o tematyce kulinarnej. Było to możliwe dzięki narzędziu Grocery Magnet.

Działania promocyjne prowadzone za pomocą platformy stworzonej przez firmę Listonic trwały od 1 do 31 października 2018 roku. W tym czasie, przekaz reklamowy dotarł do przeszło 200 tysięcy unikalnych użytkowników. Wyniki te zachęciły klienta do przedłużenia działań promocyjnych o kolejny miesiąc. W listopadzie, dedykowane kreacje reklamowe przygotowane na potrzeby akcji wyświetlono niemal 300 tysięcy razy.

Kampania reklamowa rozliczana była w modelu CPC (“cost per click”). Oznacza to, że koszt przeprowadzenia akcji promocyjnej w Grocery Magnet oparto o rzeczywiste kliknięcia w kreacje bannerowe, a nie ich wyświetlenia. Klient zdecydował się na animowane bannery, które zachęcały konsumentów do udziału w loterii Almette. Ich zróżnicowane wymiary dostosowywano do sekcji strony internetowej w której były wyświetlane.