Kampania Bosch z Mateuszem Geslerem w Grocery Magnet

 

Listonic zrealizował kampanię bannerową z marką Bosch. Twarzą akcji był znany kucharz i restaurator: Mateusz Gessler.

Akcja przeprowadzona z wykorzystaniem możliości Grocery Magnet to część dużej wizerunkowej akcji, mającej na celu promocję blenderów pozwalających wykonywać najróżniejsze czynności kulinarne, takie jak: miksowanie, ubijanie, krojenie czy szatkowanie. Bannery sygnalizowały również możliwość zakupienia urządzeń bez VAT-u, co było dodatkowym elementem zachęcającym do skorzystania z oferty.

 

Bannery o zróżnicowanych wymiarach i proporcjach idealnie sprawdziły się jako wsparcie kampanii. W zależności od zapotrzebowania, były one umieszczane w różnych częściach wyświetlanych stron. Marka chciała trafić do konsumentów, którzy lubią gotować. Jako grupę docelową wybrano więc użytkowników, którzy na komputerach lub telefonach przeglądali przepisy potraw, które można przyrządzić na grillu.