Kolejna kampania dla Carrefour. Tym razem na Grocery Magnet.

W przeszłości, sieć sklepów Carrefour wybierała reklamę w aplikacji Kupony Żbik. Tym razem, marketerzy postawili na platformę Grocery Magnet.

Sześciodniowa kampania reklamowa trwała od 9 do 14 kwietnia 2018 roku i była rozliczana w modelu CPA (cost per action). Oznacza to, że klient musiał wykonać konkretną czynność (w tym przypadku kliknięcie w banner) aby wyświetlenie danej kreacji zostało zaliczone przez algorytm. Dopiero na podstawie takich, pojedynczych kliknięć, obliczany był całkowity koszt kampanii.

Akcja nakierowana była na promocję mebli ogrodowych dostępnych w sieci sklepów Carrefour. Klient skorzystał z możliwości dokładnego profilowania odbiorców reklam, dzięki czemu trafiały one tylko do tych osób, które szukały w sieci przepisów na dania z grilla. Odpowiednie targetowanie pozwoliło uzyskać bardzo dobre wyniki i dotrzeć z promocją do odpowiedniej grupy konsumentów.