Kampania Indykpol

Indykpol prowadzi kampanię reklamową na mobilnej liście zakupów od ponad roku. W okresie od 1 lutego do 29 lutego 2012 w ramach kampanii konsumenci zobaczyli prawie 27 tysięcy komunikatów reklamowych.

Promocja Kabanosa Jedynaka

Mówiono o niej na wielu konferencjach marketingowych, między innymi na adStandard 2011, infoShare 2011 czy w Trendbook’u 2011.

Kampania kabanosów w Listonic’u jest uzupełnieniem komunikacji marki w mediach tradycyjnych, Internecie i miejscu sprzedaży. Promocja Jedynaków pokazuje się w dwóch kontekstach.

W pierwszej sytuacji, gdy wyrażamy chęć kupienia kabanosów (700 komunikatów reklamowych), w drugiej produkt promowany jest na przykład przy słowie „piwo” – „Przegryź Kabanosem Jedynakiem” (2 500 komunikatów reklamowych). W myśl wprowadzenia białkowej alternatywy dla słonych i słodkich węglowodanów zachęta do zakupu produktu Indykpolu pojawia się np. przy „chipsach”, „krakersach”, „orzeszkach” czy „paluszkach”(2 000).