Kampania dla marki Kaufland: Prawie 20 tysięcy wyświetleń w 4 dni!

Sieć sklepów Kaufland regularnie promuje swoją ofertę na platformie Listonic. Są to zarówno kampanie długofalowe, jak i krótkie akcje reklamowe ukierunkowane na aktualne promocje. W czerwcu 2018 roku klient postawił na to drugie rozwiązanie. Trzydniowa kampania bannerowa w aplikacji Listonic została wyświetlona niemal 20 tysięcy razy!

Akcja promocyjna realizowana pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie” trwała od 12 do 15 czerwca 2018 roku. Przeprowadzono ją w modelu CPM, co oznacza, że koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, obliczany był na podstawie liczby wyświetleń kreacji. W tym przypadku były to rozwijane bannery.

Grafika przedstawiająca klienta sklepu Kaufland, który rozmawia ze sprzedawcą na stoisku garmażeryjnym, rozwijała się, ukazując promocyjną cenę kiełbasy firmy Olewnik. Po kliknięciu w banner, klient mógł sprawdzić pełną ofertę sklepu.

Mimo szerokich możliwości targetowania przekazu reklamowego na platformie Listonic, ze względu na popularność promowanego produktów, klient zdecydował się skierować kampanię do wszystkich użytkowników aplikacji. Działania te pozwoliły dotrzeć do niemal 20 tysięcy osób w ciągu zaledwie 4 dni.