Anatomia Zdrowego Lunchu firmy Kupiec promowana na Grocery Magnet

W przeszłości, firma Kupiec wielokrotnie wykorzystywała nasze mechanizmy reklamy kontekstowej i mobilnej, zarówno podczas akcji promocyjnych w aplikacji Listonic, jak i na platformie Grocery Magnet. W lipcu 2018 roku udało nam się przeprowadzić kolejną udaną kampanię. Tym razem, na dedykowanych kreacjach bannerowych pojawiły się gotowe dania promowane w ramach akcji #zdrowaradosczycia.

Kampania firmy Kupiec, skupiająca się na zdrowych potrawach, które wystarczy zalać wrzątkiem, trwała od 5 do 31 lipca 2018 roku. W ramach akcji #zdrowaradosczycia przygotowano oryginalne bannery promocyjne przedstawiające zawartość opakowań z potrawami w przekroju (stąd nazwa Anatomia Zdrowego Lunchu). Wśród promowanych produktów znalazły się między innymi: kuskus z warzywami, ryż po meksykańsku z warzywami i jaglanka z warzywami.

Działania promocyjne zrealizowano w modelu CPA, czyli „cost per action„. Oznacza to, że koszt przeprowadzonej kampanii uzależniony był od interakcji internautów z bannerami reklamowymi. Odpowiedni dobór grupy docelowej zapewniły nasze unikalne algorytmy targetowania. W tym przypadku, bannery wyświetlane były użytkownikom internetu, którzy szukali w sieci szybkich przepisów i zdrowych dań oraz przekąsek. Zawężenie grupy docelowej umożliwiło skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów. W ciągu trzech tygodni kampania zdobyła około 15 tysięcy kliknięć.