Kampania McDonald’s w Wygodnej liście zakupów Listonic

iphone_listonic_mcdonalds

Na przełomie listopada i grudnia zeszłego roku przez 2 tygodnie marka McDonald’s, poprzez reklamę kontektową oraz reklamę bannerową, zachęcała użytkowników aplikacji Wygodna lista zakupów Listonic do spróbowania nowych burgerów, jakie w ramach akcji Mój Burger zawitały do menu jej restauracji.

Zadaniem reklamy bannerowej było dotarcie do jak największego grona odbiorców i poinformowanie ich o dostępnych w sieci nowościach, zaś reklamy tekstowej, zachęcenie użytkowników, którzy na listach zakupowych zamieścili produkty powiązane tematycznie z ofertą sieci, do zrezygnowania z samodzielnego przyrządzenia burgerów na rzecz kanapki Fiestaburger, Amore Italia, Szpinak Deluxe oraz Grandburger.

CTR reklamy bannerowej uplasował się powyżej średniego CTR kampanii w Listonic, zaś CTR osiągnięty przez reklamę tekstową był jednym z najwyższych jaki odnotowaliśmy w roku 2014.