Mundialowa kampania sieci Play na Grocery Magnet

Marketing nawiązujący do dużych wydarzeń sportowych to powszechna praktyka, którą regularnie obserwujemy w mediach. Podczas Mundialu w 2018 roku, zarówno na platformie Grocery Magnet, jak i w aplikacji Listonic, przeprowadziliśmy szereg akcji promocyjnych związanych z piłką nożną. Jedną z nich była udana kampania reklamowa dla sieci komórkowej Play w której wykorzystano między innymi kreacje bannerowe z wizerunkiem ambasadorów marki – Zbigniewem BońkiemAgnieszką Dygant.

Akcja promocyjna sygnowana takimi hasłami jak „Wybierz smartfon z mistrzowskiej jedenastki” oraz „Kibicuj naszym i wybierz smartfon” trwała od 1 do 15 czerwca 2018 roku. W ramach kampanii mundialowej konsumenci mogli kupić nowy telefon w niższej cenie. Akcję przeprowadzono w modelu CPC za pomocą narzędzi dostępnych na platformie Grocery Magnet. Kampania rozliczana była w oparciu o pojedyncze kliknięcia w kreacje bannerowe.

Dzięki autorskim algorytmom, które oferuje Grocery Magnet, klient mógł dokładnie zdefiniować grupę docelową odbiorców kampanii. W tym przypadku wybrano jeden z gotowych, sprawdzonych szablonów, czyli „pakiet rodzina”. Dzięki takiemu rozwiązaniu, reklama dociera do internautów, którzy posiadają dzieci, dbają o dom i podejmują decyzje zakupowe.