Pół miliona wyświetleń w kampanii Powerade na platformie Listonic!

Grupa Coca-Cola po raz kolejny zdecydowała się wykorzystać aplikację Listonic w swoich działaniach marketingowych. W ciągu miesiąca, przygotowane przez nas bannery promujące napój izotoniczny Powerade zostały wyświetlone przeszło pół miliona razy!

Kampania promocyjna pod hasłem „Padłeś? Powstań! Wytrwaj! Z nowym Powerade.” trwała od 1 do 31 stycznia 2018 roku. Podobnie jak w przypadku większości akcji bannerowych realizowanych na platformie Listonic, również tutaj postawiono na model CPM. Oznacza to, że koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, obliczany był na podstawie liczby odsłon przygotowanych kreacji. W ciągu miesiąca, dedykowane bannery wyświetlono przeszło 500 tysięcy razy!

Dzięki możliwości precyzyjnego targetowania docelowej grupy konsumenckiej wśród wszystkich użytkowników aplikacji Listonic, bannery reklamowe wyświetlono tylko tym osobom, które mogły być potencjalnie zainteresowane zakupem napoju Powerade. W tym przypadku, byli to konsumenci, którzy regularnie dodawali do swoich list zakupów takie produkty jak: izotoniki, batony energetyczne lub batony proteinowe. Na podstawie dostępnych danych stworzyliśmy również profil osób aktywnych fizycznie, którym również wyświetlały się dedykowane reklamy.

W przygotowanych kreacjach bannerowych wykorzystany został interaktywny przycisk „dodaj”. Kliknięcie w ikonę „+” pozwalało na szybkie dodanie napoju izotonicznego Powerade do listy zakupów w aplikacji Listonic.