2 miliony unikalnych użytkowników zobaczyło reklamy marki Siemens dzięki Grocery Magnet

Udane działania promocyjne zrealizowane dla marki Siemens na platformie Grocery Magnet pod koniec 2017 roku zaowocowały przedłużeniem współpracy o kolejne miesiące. Na potrzeby akcji przygotowano nowe kreacje bannerowe, które reklamowały program zakupowy, w ramach którego klienci mogli zdobyć do 500 złotych premii.

Kampanię, która trwała od 6 listopada 2017 roku do 31 stycznia 2018 roku, zrealizowano w modelu CPC. Koszt emisji reklamy dystrybuowanej za pomocą platformy Grocery Magnet zależny był od liczby pojedynczych kliknięć w kreacje bannerowe przygotowane na potrzeby akcji promocyjnej marki Siemens. Kampania dotarła do ponad 2 milionów unikalnych użytkowników.

Do promocji ekspresów marki Siemens wykorzystano dedykowane kreacje bannerowe. Były one zróżnicowane pod względem oprawy graficznej, a ich wymiary dopasowano do przestrzeni stron internetowych, na których były wyświetlane.

Autorskie algorytmy Grocery Magnet pozwoliły dokładnie zdefiniować grupę odbiorców przekazu reklamowego. Bannery wyświetlane były internautom, którzy szukali w sieci przepisów na kawę. Drugą grupą docelową byli konsumenci, których rozpoznano jako osoby posiadające dzieci i zarządzające budżetem domowym.