Kampanie czerwcowe- Aldi, Żabka, Mlekpol

Zespół Listonica w czerwcu realizował na swoich powierzchniach wiele kampanii reklamowych. Wybraliśmy najciekawsze, by stały się inspiracją w działaniach marek i sieci handlowych. 

FMCG i nie tylko

Aldi


Sieć handlowa Aldi w czerwcu zrealizowała kampanię marketingową w aplikacji gazetowej Moja Gazetka. Na kreacjach zaprezentowała swoja szeroką ofertę produktów. Od promocji na ziemniaki i owoce po koszule, sandały i zjeżdżalnie. Format wykorzystany przez Aldiego to kafelek, który pojawiał się między listami gazetek promocyjnych sieci. Kreacje zdecydowanie trafiły w potrzeby użytkowników aplikacji Moja Gazetka, różnorodność produktów pokazanych na banerach pozwoliła dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Żabkowe napoje

Polski convenience store Żabka w czerwcu realizowała 2 kampanie marketingowe w aplikacji zakupowej Listonic oraz w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka. Na listach zakupów Żabka promowała swoje zdrowe napoje Foodini “Proteiny z rośliny” oraz soki świeżo wyciskane Wycisk “Nastawienie na orzeźwienie”. Prezentując swoje produkty wykorzystała reklamę tekstową oraz baner z przyciskiem pozwalającym na dodanie produktu do list zakupów.
W Mojej Gazetce Żabka promowała słodki zestaw KitKat z kawą w promocyjnej cenie. By dotrzeć do największej grupy odbiorców sieć wykorzystała pełnoekranowy ad insert wyświetlany w trakcie przeglądania gazetek promocyjnych.


Łaciaty Mlekpol


Marka nabiału Mlekpol w czerwcu zdecydowała się na realizację kampanii marketingowej w aplikacji gazetkowej Moja gazetka oraz w aplikacji dietowej Fitatu. Mlekpol promował na swoich kreacjach serek śmietankowy Łaciaty wykorzystując slogan “ŁaciaTy i ja i wszyscy, którzy kochają ten puszysty naturalny smak”. Marka w swojej kampanii zdecydowała się na wykorzystanie kafelka i baneru w Mojej gazetce oraz baneru w aplikacji Fitatu. Dzięki wybraniu aplikacji gazetkowej oraz dietowej Mlekpol dotarł do odbiorców zainteresowanych zakupami oraz dbających o zdrowie i odpowiednie odżywianie. 

Produkty Listonic to idealne miejsce do promowania produktów i marek FMCG. W naszej ofercie znajdziesz szeroki wachlarz rozwiązań marketingowych:
aplikacja zakupowa Listonic,
aplikacja gazetkowa Moja Gazetka,
aplikacja dietowa Fitatu,
aplikacja do picia wody Water Drink Reminder,
aplikacja ciążowa Moja Ciąża
aplikacja gazetkowa Sales&Deals.
banery w tradycyjnym internecie- Grocery Magnet.

Jesteś ciekaw jak realizujemy kampanie dla innych marek i produktów FMCG? Zobacz nasze opracowania:

Słodkie styczniowe kampanie z Hiszpańskim DIA.
Grudniowe kampanie 2019 roku.
Kosmetyki w Listonic.
Sieci handlowe w aplikacjach i Grocery Magnet.
Kampanie produktów FMCG w naszych produktach.