Kampanie marketingowe non food w aplikacjach.

Od początku epidemii Covid-19 minęły już dwa miesiące. Zespół Listonic nie próżnował i przeprowadził kilkanaście udanych kampanii marketingowych dla marek i sieci FMCG. W tym artykule znajdziesz krótkie opracowanie kampanii dla produktów FMCG non food.

 

Baner promocyjny dla NC+

W kwietniu marka Canal+ realizowała kampanię marketingową w Mojej Gazetce. Obchodzi ona 25lecie Canal+ z tej okazji oferowali 25% zniżki na pakiety TV, do promocji swojej oferty wykorzystała kafelek w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka. To format natywny, który jest idealny do komunikacji promocji. Znajduje się na liście gazetek promocyjnych, wyglądem przypominając jedną z gazetek.

 

 

Adinsert z Cifem

W aplikacji gazetkowej Moja Gazetka realizowana był również kampania dla marki CIF. Produkt  ten promował się w adinsercie w gazetkach sieci handlowych. Cif na kreacji komunikował nowe opakowanie w trendzie eco, które daje możliwość wielokrotnego uzupełniania.

 

Promocje marketingową w naszych aplikacjach dla produktów spożywczych  oraz produktów non food w marcu i kwietniu znajdziesz tutaj (produkty spożywcze) oraz tutaj (sieci handlowe).

 

Produkty Listonic to idealne miejsce do promowania produktów i marek FMCG. W naszej ofercie znajdziesz szeroki wachlarz rozwiązań marketingowych:
aplikacja zakupowa Listonic,
aplikacja gazetkowa Moja Gazetka,
aplikacja dietowa Fitatu,
-aplikacja do picia wody Water Drink Reminder,
-aplikacja ciążowa Moja Ciąża
-aplikacja gazetkowa Sales&Deals.
banery w tradycyjnym internecie- Grocery Magnet.

Jesteś ciekaw jak realizujemy kampanie dla innych marek i produktów FMCG? Zobacz nasze opracowania:

-Słodkie styczniowe kampanie z Hiszpańskim DIA.
-Grudniowe kampanie 2019 roku.
Kosmetyki w Listonic.
Sieci handlowe w aplikacjach i Grocery Magnet.
-Kampanie produktów FMCG w naszych produktach.