Kampanie non food w Mojej Gazetce i platformie Grocery Magnet [Akademia Smaku Bosch, Aviva, NC+, Gerlach]

Nasze aplikacje i platformy promują nie tylko produkty żywnościowe, mamy odpowiedni target również dla produktów i marek gospodarstwa domowego oraz usług. W 2019 roku zrealizowaliśmy wiele kampanii non food. Promowało się u nas NC+, Aviva, Akademia Smaku Bosch oraz Gerlach.

Jedną z największych kampanii tego roku jest Akademia Smaku Bosch. Bosch wraz ze znaną dekoratorką Dorotą Szelągowską oraz kucharzem Mateuszem Gesslerem promowali się za pomocą naszej platformy Grocery Magnet cały rok, pomijając miesiąc maj. 

Sprawdź jak promowaliśmy produkty marki Remington, Varta, Tefal  oraz sieć stacji benzynowych Orlen.

Kampanie reklamowe usług związanych z gospodarstwem domowym realizujemy na naszych platformach oraz aplikacjach. We wrześniu promowaliśmy produkt marki NC+ w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka.  To nie pierwsza nasza kampania dla NC+, sprawdź jak to wyglądało w zeszłym roku.

Z możliwości reklamowania na Mojej Gazetce skorzystała również Aviva promując swoje usługi. Okres trwania promocji przypadł na miesiąc wrzesień.

W tym roku po raz kolejny nawiązaliśmy współpracę z producentem artykułów gospodarstwa domowego marką Gerlach. Kampania trwała od połowy kwietnia do połowy maja oraz cały czerwiec. Banery wyświetlane przez platformę Grocery Magnet. 

Nasza aplikacja Listonic, aplikacja gazetkowa Moja Gazetka oraz platforma Grocery Magnet to miejsce dla reklam nie tylko produktów FMCG, ale również usług i marek związanych z gospodarstwem domowym jak i samymi konsumentami. Możesz dotrzeć do swojego targetu dzięki wieloformatowym banerom nie tylko w aplikacjach ale i w sieci.

Sprawdź jaką ofertę możemy przygotować dla Ciebie. Napisz do nas ;)