Kampanie reklamowe grudnia 2019 roku.

W ostatnim miesiącu roku zespół Listonic pracował prężnie i zrealizował kilkadziesiąt kampanii reklamowych, które wyświetlane były na 6 różnych aplikacjach. Firma Listonic udostępniła swoje najnowsze aplikacje Daily Water Reminder– aplikacja do przypominania o piciu wody oraz Pregnancy Tracer– aplikacja dla kobiet w ciąży. Reklamodawcy mogą również promować się w aplikacjach gazetkowych Sales&Deals oraz Moja Gazetka oraz w aplikacji dietowej Fitatu. Szeroki wybór odbiorców pozwala na dostosowanie reklam pod wybrane grupy użytkowników. 

 

Sieci handlowe

Połączenie wszystkich aplikacji powoduje dotarcie do dużej liczby odbiorców o różnych zainteresowaniach, statusach i demografii. Z tak szerokiego grona użytkowników skorzystały w grudniu 2019r. dwie sieci handlowe AuchanKaufland

Auchan promował swoją usługę Auchan Direct, czyli dostawę swoich produktów bezpośrednio do klienta. Baner sieci oferował użytkownikom kod na pierwszą darmową dostawę oraz bonus rabatowy na kolejne zakupy z dostawą. Auchan zdecydował się promować swoją ofertę w aplikacji gazetkowej Sales&Deals, aplikacji dietowej Fitatu, aplikacji Daily Water Reminder oraz Pregnency Tracker.

Kaufland wykorzystał aplikację gazetkową Moja Gazetka do promocji swoich dwóch ofert. Jedną z nich była Sobota Superłup, na każdy weekend przypadały inne banery promujące produkty po wyjątkowo okazyjnych cenach. Sieć w ciągu jednego miesiąca wypromowała 13 różnych produktów. Drugą kampanią Kauflandu była oferta Xmass, która prowadzona była już od połowy listopada do końca grudnia. Banery promowały oferty świąteczne sieci handlowej, pojawiły się pomysły na prezenty w tym elektronika, artykuły gospodarstwa domowego oraz szeroka gama przecenionych produktów żywnościowych niezbędnych na świątecznym stole, np. makowiec. 

Sprawdź Ranking Sieci Handlowych 2018 roku oraz jak wczęsniej reklamował się Kaufland w Grocery Magnet.

Produkty rybne

Grudzień jako miesiąc przepełniony świątecznym klimatem nie może obejść się bez promocji ryb, wykorzystały ten fakt 3 rybne marki Forsta, Mowi oraz O!Karp.
Frosta promowała się w aplikacji dietowej Fitatu od połowy października do końca grudnia. Banery oprócz ryby z pieca reklamowały gotowe dania Frosty, kurczaka po meksykańsku lub z makaronem, warzywa w curry lub na patelnię. Aplikacja Fitatu to idealne miejsce do promowania dań zdrowych, pełnych warzyw i szybkich w przygotowaniu.

Łosoś Mowi reklamował się aplikacji zakupowej Listonic. Wykorzystał do promocji baner posiadający przycisk szybkiego dodawania produktu do listy zakupów. Ich chwytliwe slogany docierały do użytkowników Listonica od połowy listopada do końca grudnia. Mowi wykorzystało również reklamę tekstową która pojawiała się po wyszukaniu produktów zawierających ryby. 

Cały miesiąc grudzień w aplikacji zakupowej Listonic promował się O!Karp. Polski karp zatwierdzony przez Unię Europejską posiadał własny baner oraz reklamę tekstową, która pojawiała się po wyszukaniu produktów związanych z rybami. 

Sprawdź jak wcześniej reklamowały się marki rybne w naszych aplikacjach i na platformie Grocery Magnet – Mowi, Frosta, Graal.


Przyprawy i dania instant

Podczas miesiąca świątecznego swoje produkty reklamowały także marki przypraw i dań instant, Knorr, Winiary i Profi.

Marka Knorr promowała swoją akcję charytatywną Pomaganie przez gotowanie we współpracy z Fundacją Samodzielność od Kuchni. Banery umieszczone były w aplikacji Listonic przez 2 tygodnie drugiej połowy grudnia. 

Dania i przyprawy marki Winiary reklamowane były w aplikacji Listonic przez cały okres grudnia. Marka wykorzystała baner z funkcjonalnym przyciskiem oraz reklamę tekstową promującą przepisy na świąteczne dania. 

Profi marka produkująca dania gotowe reklamowała się w grudniu w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka. Baner ukazujący gotowy barszcz czerwony marki Profi umieszczony został w gazetkach sieci handlowych Intermarche oraz Carrefour. 

Sprawdz jak wcześniej reklamowały się marki Knorr, Winiary oraz Kamis.


Wędliny

Producent wędlin Sokołów również znalazł dla siebie powierzchnie w aplikacji zakupowej Listonic oraz w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka. Baner oraz reklama tekstowa promowały parówki bez konserwantów Sokoliki. Sokołów reklamował się przez miesiąc na przełomie listopada oraz grudnia. 

Sprawdź jak wcześniej marka wędlin Indykpol reklamowała się w naszej aplikacjci zakupowej Listonic.


Kosmetyki i drogerie 

W aplikacjach gazetkowych oprócz produktów spożywczych reklamują się również marki kosmetyczne oraz drogerie. W grudniu w aplikacji Moja Gazetka promowały się produkty marki Cocolino oraz drogeria Hebe z ofertą 2+1 marki Nivea.

Sprawdz jak wcześniej marka Nivea oraz drogeria Hebe reklamowały się w naszych aplikacjiach.

 

Szeroki wybór aplikacji dostosowanych pod różnych odbiorców, pozwala markom i producentom dostosować swoje reklamy do wybranych grup użytkowników. Połączenie wszystkich 6 aplikacji tj. aplikacji zakupowej Listonic, aplikacji gazetkowych Moja Gazeta oraz Sales&Dealis, aplikacji dietowej Fitatu, aplikacji do picia wody Daily Water Reminder oraz aplikacji dla kobiet w ciąży Pregnancy Tracker pozwala na dotarcie do bardzo szerokiego grona konsumentów o różnych preferencjach zakupowych. 

Podobał Ci się artykuł? Zostaw komentarz i sprawdź Raport Trendów Zakupowych na 2020 rok.

Od 10 lat dbamy o dobre zasięgi oraz poszerzamy swoje ciekawe możliwości. Pomyśl, może pasujemy do Twojej kampanii :) Pisz, dzwoń, odpowiadamy szybko.

Mamy dobry zasięg i ciekawe możliwości. Pomyśl, może pasujemy do Twojej kampanii :) Pisz, dzwoń, odpowiadamy szybko.