Grillowe promocje sklepów Kaufland na Grocery Magnet

Firma Kaufland regularnie korzysta z usług platformy Grocery Magnet. Kreacje wyświetlane w ramach dedykowanych kampanii regularnie przynoszą bardzo dobre wyniki. Akcja zrealizowana na początku kwietnia, tylko w ciągu jednego tygodnia przełożyła się na oglądalność przekraczającą 1,2 miliona wyświetleń! 

Sezon grillowy startuje na początku wiosny nie tylko na działkach i w ogródkach, ale również w sklepach. W dniach 12-18 kwietnia, na platformie Grocery Magnet przeprowadzona została pierwsza w 2018 roku kampania dedykowana entuzjastom grillowania. Precyzyjne targetowanie bazujące na dokładnej analityce, pozwoliło skutecznie dotrzeć do konsumentów, którzy szukali w sieci charakterystycznych przepisów kulinarnych.

Akcja rozliczana była na podstawie widzialnych odsłon w modelu vCPM. Komunikat reklamowy dotyczący produktów przydatnych w trakcie grillowania, dostępnych w sieci sklepów Kaufland, dotarł do przeszło 1,2 miliona internautów. Dobre wyniki zaowocowały kolejnymi kampaniami reklamowymi realizowanymi dla tego klienta na platformie Grocery Magnet oraz w aplikacjach Listonic i Moja Gazetka.