Kaufland promuje program PAYBACK w aplikacji Listonic i Moja Gazetka

Nie minęły dwa tygodnie od zakończenia udanej kampanii Kaufland, którą zrealizowano za pośrednictwem platformy Grocery Magnet, a sieć sklepów zdecydowała się zrealizować z nami kolejną akcję. Tym razem w aplikacji Listonic oraz Moja Gazetka.

Głównym zadaniem akcji promocyjnej była promocja programu Payback, który Kaufland wprowadził do swoich sklepów w kwietniu 2018 roku. Jest to multiparnterski program lojalnościowy, którego uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów a następnie wymieniać je na nagrody lub inne profity.

Kampania przeprowadzona w dwóch aplikacjach mobilnych przypadła na okres od 30 kwietnia do 31 maja 2018 roku. Działania obejmujące promocję na platformie Moja Gazetka bazowały na bannerach reklamowych targetowanych na czytelników cyfrowej wersji gazetek promocyjnych. Użytkownikom aplikacji, którzy chcieli zapoznać się z aktualną ofertą niemieckiej sieci sklepów wyświetlane były dedykowane kreacje zachęcające do udziału w programie Payback.

Chcąc dotrzeć do jak największego grona konsumentów, w przypadku działań w obrębie aplikacji Listonic zrezygnowano z dokładnego targetowania. Dedykowane bannery reklamowe pojawiały się pod listą zakupów u wszystkich użytkowników narzędzia. W sumie, kreacje zostały wyświetlone przeszło 500 tysięcy razy.

Kampania rozliczana była w modelu CPM. Oznacza to, że koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, obliczany był na podstawie liczby aktywności użytkowników w aplikacji Listonic.