„Zmień kuchnię na włoską!” Knorr z promocją Fixów

Dzięki naszemu Grocery Magnet™ dla marek FMCG, jako jedyni jesteśmy w stanie dotrzeć do osób planujących przyrządzanie potraw wybranej kategorii kulinarnej oraz osób szukających konkretnych produktów spożywczych do przygotowania danego przepisu. knorr fix

Między innymi  dlatego Marka Knorr zdecydowała się na przeprowadzenie retargetingowej kampanii dla promowanego konkursu „ZMIEŃ KUCHNIĘ NA WŁOSKĄ!”.

Kampania targetowana była na użytkowników strony Przepisy.pl, zainteresowanych przepisami z wykorzystaniem Fixów Knorr, a także na osoby planujące przygotowanie potraw do których można wykorzystać Fixy, które jednak na stronie Przepisy.pl nie były.

Poprzez odpowiednie targetowanie dotarliśmy do grupy osób zainteresowanych gotowaniem. To przełożyło się na niski Bounce Rate oraz większe zaangażowanie użytkowników na stronie w stosunku do równolegle prowadzonej kampanii reklamowej w Google Display Network.

W kampanii wykorzystaliśmy pięć różnych formatów banerowych:

  • 750×200
  • 750×100
  • 728×90
  • 300×250
  • 160×600

Kreacje pokazywały się w sieci Google, Adexon oraz na YouTube i Facebooku.

Wszystkie formaty kierowały do strony konkursowej: http://zmienkuchnienawloska.pl/, na której użytkownicy mogli po zarejestrowaniu paragonu z co najmniej dwoma Fixami Knorr wygrać 15 000 zł na nową kuchnię.

imgo