Kolejna marka Kompanii Piwowarskiej pod skrzydłami Listonic

Bannery, promptery oraz reklama tekstowa to trzy elementy aplikacji Listonic, które zostały wykorzystane w kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite o niższej zawartości alkoholu i kalorii.

Kompania Piwowarska, będąca producentem piwa Lech, już od 4 lat wykorzystuje aplikację Listonic w swoich działaniach marketingowych. Tym razem reklamowany produkt musiał dotrzeć do osób aktywnie żyjących, które w wielu sytuacjach nie sięgały po piwo ze względu na zbyt wysoką zawartość alkoholu lub jego kaloryczność. Reklama kontekstowa okazała się być bardzo dobrym wyborem.

Oprócz bannerów, które wyświetlane były wszystkim użytkownikom aplikacji Listonic, wykorzystano podpowiedzi i targetowane linki tekstowe. Oprócz klasycznych haseł takich jak chipsy, przekąski czy orzeszki, które zawsze idą w parze z kontekstową reklamą piwa na listach zakupów, duży nacisk położono na zdrowe produkty, które często kupują potencjalni nabywcy Lecha Lite.

Wybrane produkty i kategorie to: light, pieczywo light, bez tłuszczu, pieczywo wasa, pieczywo chrupkie, bez kalorii, bez cukru, 0 kalorii, jogurt, jogurt light, woda, słodzik, kasza orkiszowa itp.

Bartłomiej