Kompania Piwowarska promuje kolejny nowy produkt w aplikacji Listonic

W drugiej połowie kwietnia 2018 roku Kompania Piwowarska zrealizowała na platformie Listonic kolejną udaną kampanię reklamową. Tym razem, celem promocji było przybliżenie konsumentom nowego gatunku piwa marki Książęce, czyli India Pale Ale.

Kampania piwa Książęce IPA trwała od 16 do 30 kwietnia 2018 roku. Akcję rozliczano w modelu CPM, czyli w oparciu o stawkę za 1000 wyświetleń banneru reklamowego. W ciągu 2 tygodni dedykowane kreacje wyświetlono w aplikacji Listonic ponad 2 miliony razy.

Kompania Piwowarska od dłuższego czasu edukuje konsumentów w kwestii odpowiedniego dopasowania piw do potraw. Nie inaczej było w przypadku akcji promocyjnej piwa Książęce IPA, które jest doskonałym dodatkiem do pikantnych mięs, pieczonego drobiu i dań kuchni meksykańskiej. Właśnie dlatego, kampania przeprowadzona na platformie Listonic zoptymalizowana została pod kątem określonych słów kluczowych. Bannery reklamowe targetowane były na takie słowa kluczowe jak: karkówka, kiełbasa z grilla lub przyprawa do grilla. Pozwoliło to skutecznie dotrzeć do właściwej grupy konsumenckiej.

Banner z przyciskiem „dodaj do listy zakupów”

Podobnie jak w przypadku kampanii reklamowej Graan Salatino, bannery reklamowe zostały uzupełnione o  interaktywny przycisk „dodaj do listy zakupów”. Umożliwiał on użytkownikom aplikacji Listonic wybranie promowanego produktu bezpośrednio z poziomu grafiki. Po raz kolejny, aktywność użytkowników dodających reklamowane artykuły do listy zakupów okazała się być bardzo wysoka.