Konkurs Malmy „Łamańce kulinarne – rzuć wyzwanie kuchni Dantego” na Listonic

Od połowy kwietnia do połowy maja, polski producent makaronów Malma promował na mobilnej liście zakupów Listonic swoja akcję konkursową „Łamańce kulinarne – rzuć wyzwanie kuchni Dantego”.

file_552ce1220e504104805219

W ramach tej kampanii wykorzystano reklamę bannerową, kierowana do wszystkich użytkowników Listonic oraz tekstową, dostępną dla osób posiadających na swoich listach zakupowych określone produkty.

Strategia reklamy tekstowej była bardzo rozbudowana. Składała się z licznych copy, podzielonych na 3 grupy skupiające wokół siebie niepowtarzające się produkty spożywcze do tworzenia dań włoskich:

Grupa produktów określająca rodzaj makaronów zawierała następujące copy:

  1. Wygrywaj setki nagród w konkursie MALMA
  2. Wybierz MALMĘ i wygraj 5000zł
  3. Konkurs MALMA – wygrywaj setki nagród!

Następna grupa zawierała głównie produkty, z których najczęściej przygotowuje się dania makaronowe:

  1. MALMA – rzuć wyzwanie kuchni Dantego
  2. 5000zł od MALMA – wygrywaj setki nagród
  3. Konkurs MALMA – wygrywaj setki nagród!

Ostatnia grupa składała się w szczególności z produktów podkreślających smak potraw makaronowych, jak np. zioła.

  1. Spróbuj z MALMA i wygrywaj setki nagród!
  2. Ugotuj razem z MALMA i wygrywaj setki nagród
  3. Rzuć wyzwanie kuchni Dantego i wygrywaj!

malma2

Zarówno reklama bannerowa, jak i reklama tekstowa odsyłały do landing page klienta zawierającego slogan: „Konkurs! Rzuć wyzwanie kuchni Dantego – Wygraj setki nagród” oraz informację o nagrodach i szczegółach konkursu.

malma1

Precyzyjnie ustawiona na listach zakupowych Listonic strategia kampanii oraz ciekawie skonstruowana kreacja przyczyniły się pozytywnych wyników akcji.