Konwersja i generowanie leadów – kampania Nestle Waters w Listonic

nestle_graf

Marketing bezpośredni to standardowy sposób pozyskiwania potencjalnych klientów. Ogłoszenie w mediach tradycyjnych, ankieta na stronie www czy w terenie – to najczęstsze jego formy. A dlaczego nie przenieść tego na segment mobile? 

Kwietniowa kampania Nestle Waters to dobry przykład na to, iż reklamy na mobilnej liście zakupów służą nie tylko do celów wizerunkowych. Klient skorzystał z obu form promocji – linków tekstowych oraz banerów reklamowych. Przekierowywały one użytkowników Listonic na niecodzienny Landing Page – w tym przypadku był to formularz zgłoszeniowy. Mogli tam zostawić swoje dane, dzięki którym Dział Obsługi Nestle Waters mógł się z nimi skontaktować. Dodatkową wartością dla użytkowników było to, iż mieli możliwość skorzystania z promocji na 3 miesięczną dostawę zapasu wody prosto do swoich domów za przysłowiową „złotówkę”.

Warto dodać, iż była to już druga kampania firmy Nestle Waters za pośrednictwem mobilnej listy zakupów Listonic.