W czerwcu zrealizowaliśmy kampanię reklamową produktu Sensodyne. Była ona wyświetlana w naszej aplikacji zakupowej Listonic. Banery pozwoliły na dotarcie do wielu konsumentów. Według danych pochodzących z naszej aplikacji zakupowej podczas kampanii marketingowej nastąpił wzrost dodań produktów Sensodyne o ponad 15%.
Sprawdź również naszą współpracę w Procter&Gamle, Colgate, Head&Shoulders, czy Wilkinson.
Listonic to ekspert w dziedzinie shopper marketingu. Odpowiednia optymalizacja kampanii reklamowej pod kątem wycieczki zakupowej pozwala dotrzeć dokładnie do tych konsumentów, którzy mogą być zainteresowani reklamowanym produktem. Osoby poszukujące produktów z kategorii kosmetyki często robią w tym czasie większe zakupy, które starczają na dłużej. Dobrze znamy naszych użytkowników i wiem, kiedy i które reklamy do nich kierować.
Sprawdź jaką ofertę możemy przygotować dla Ciebie. Napisz do nas ;)