Krystaliczne orzeźwienie Lecha w kanale mobilnym

podsumowanie kampanii_lech

W Listonic ruszyła kampania promująca piwo Lech. Banery i reklama tekstowa będą wyświetlać się użytkownikom jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji.

Reklamy promujące krystaliczne orzeźwienie Lecha będą wyświetlać się ponad 60 tysiącom aktywnych użytkowników korzystającym z aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów. Reklama kontekstowa będzie przyporządkowywała się do dwóch kategorii produktów: alkoholi oraz słodyczy i przekąsek. Dzięki temu hasło „spróbuj Krystalicznego Orzeźwienia” pojawi się po wpisaniu na listę np. piwa, wódki czy whisky, jak również gdy na liście pojawią się lody czy słone paluszki.

Kampania kontekstowa będzie wspierana poprzez wyświetlanie banerów umieszczonych na dole ekranu. Obydwie formy reklamy są w pełni klikane i przenoszą na stworzoną specjalnie na potrzeby kampanii stronę mobilną. Tam za pomocą jednego kliknięcia można dodać Lecha do listy zakupów w Listonic.

Komunikaty promujące piwo Lech będą pokazywać się przez cały maj oraz w lipcu i sierpniu. Zakupem mediów dla kampanii zajmuje się Dom Mediowy MEC, a kreacją agencja John Pitcher. Odbiorcami reklam w aplikacji Listonic są młode osoby między 24. a 45. rokiem życia, przeważnie mężczyźni, mieszkający w dużych miastach.