Książęce Burgundowe zimą w Listonic

podsumowanie-kampanii_ksiazece

Po udanej letniej kampanii czterech smaków Książęcego w Listonic, przyszła pora na wprowadzenie zimowej nowości. Burgundowe to nowa odsłona Książęcego – bogata, słodowa kompozycja, doskonale harmonizująca z grudniowymi przysmakami.

Długie wieczory i niskie temperatury zachęcają do sięgnięcia po napój raczej rozgrzewający, treściwy, pełen złożonych aromatów. Połączenie trzech rodzajów słodu z nutami karmelu, owocu dzikiej róży
i świeżo pieczonego pieczywa, gwarantuje idealną odpowiedź na tę potrzebę.

Swoją nazwę piwo zawdzięcza oryginalnej, przepysznej ciemnobursztynowej barwie. Zarówno koloryt, jak i kompozycja smakowa sprawiają, że trunek znakomicie pasuje do produktów powiązanych ze świętami. Bakalie, grzyby, mięsa, piernik – to niektóre ze słów, do których przyporządkowywały się hasła reklamowe.

Grudniową kampanię Burgundowego przeprowadzono w formie kontekstowej i banerowej. Tradycyjnie już, użytkownicy aplikacji Listonic za pomocą jednego kliknięcia mogli dodać wybrane piwo do listy zakupów. A stąd już tylko krok od delektowania się tym wybornym piwem w zaciszu własnego domu.