Kupiec kontynuuje swoje działania promocyjne na Grocery Magnet

Po udanej kampanii promującej dania gotowe, która odbyła się na platformie Grocery Magnet w lipcu 2018 roku, firma Kupiec zdecydowała się rozszerzyć działania marketingowe o kolejne produkty ze swojego portfolio. Na przełomie września i października, w serwisach VOD pojawiły się filmy reklamujące zdrowe wafle ryżowe.

Lipcowe kampanie marki Kupiec przeprowadzone zostały pod hasłem „Anatomia Zdrowego Lunchu„. Promowano wówczas zdrowe gotowe dania, które wystarczy zalać wrzątkiem. Między 16 września, a 15 października 2018 roku akcja doczekała się swojej kontynuacji. Tym razem, firma Kupiec zdecydowała się na promocję swoich wafli ryżowych. Na potrzeby nieco innych produktów zmieniło się hasło reklamowe. Tym razem, akcja promocyjna została przeprowadzona pod szyldem „Anatomia Zdrowej Przekąski”.

Kampanię przeprowadzono w modelu CPA, czyli „cost per action„. Oznacza to, że całkowity koszt działań promocyjnych, realizowanych za pośrednictwem narzędzia Grocery Magnet, uzależniony był od interakcji internautów z bannerami reklamowymi. Podobnie jak w przypadku kampanii lipcowej, klient postawił na filmy promocyjne dystrybuowane w formacie pre-roll oraz mind-roll. Tym razem, celem nie były jednak wyświetlenia, ale interakcje z reklamą, czyli kliknięcia pozwalające przenieść się do dedykowanej strony powiązanej z promowanymi produktami. Skuteczną konwersję zapewniły dedykowane algorytmy targetowania. Filmy promocyjne zostały wyświetlone u osób, które w przeszłości szukały w internecie szybkich przepisów i zdrowych dań oraz przekąsek. W ciągu miesiąca, internauci kliknęli w materiały wideo ponad 6 tysięcy razy.