Filmy reklamowe marki Kupiec trafiły na popularne platformy VOD dzięki Grocery Magnet

Lipcowa kampania dla marki Kupiec, dystrybuowana za pomocą platformy Grocery Magnet, objęła nie tylko dedykowane kreacje bannerowe wyświetlane na stronach internetowych z przepisami. W akcji Anatomia Zdrowego Lunchu wykorzystano również filmy, które pojawiły się na popularnych platformach VOD.

Kampania promująca gotowe dania firmy Kupiec trwała od 5 do 31 lipca 2018 roku. W poprzednim artykule pisaliśmy o oryginalnych bannerach promocyjnych przedstawiających zawartość opakowań z potrawami w przekroju (stąd nazwa Anatomia Zdrowego Lunchu). W tym samym czasie, na platformie Grocery Magnet wystartowała podobna akcja promocyjna, skupiająca się tym razem na reklamie video.

W przypadku filmów, kampanię przeprowadzono w modelu CPM. Oznacza to, że koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, obliczany był na podstawie liczby odsłon przygotowanych materiałów wideo. Reklamy w formacie pre-roll oraz mind-roll wyświetlane były przed filmami, serialami i programami rozrywkowymi dostępnymi między innymi na takich platformach jak Player.pl, albo VOD.pl. Nasze autorskie algorytmy targetowania pozwoliły dokładnie sprecyzować grupę odbiorców. Filmy reklamowe trafiały przede wszystkim do tych osób, które w przeszłości szukały w internecie szybkich przepisów i zdrowych dań oraz przekąsek. Przygotowane materiały wideo promujące produkty marki Kupiec wyświetlono ponad 700 tysięcy razy!