Kupony Żbik nagrodą w konkursie FRoSTY

 

tylko-fmcg-mockup Kupony Żbik to doskonałe narzędzie we wszelkiego rodzaju konkursach i promocjach. Za pomocą puli wygenerowanych unikatowych linków można nagrodzić z góry określoną ilość użytkowników, można również uczynić kupon dostępnym dla wszystkich. Z możliwości wygenerowania unikatowych kuponów skorzystała FRoSTA w swoim najnowszym konkursie „FRoSTERZY”. Druga już odsłona tego oryginalnego konkursu, powstała we współpracy z Agencją Reklamową GRAF, ruszyła 26 stycznia i potrwa do 8 lutego 2015 r. W ramach konkursu użytkownicy specjalnej aplikacji konkursowej FRoSTA na Facebooku mają za zadanie wykazać się pomysłowością w zdefiniowaniu „naturalnego smaku”. tylko-fmcg-mockup5 1000 uczestników, którzy udzielą najlepszych odpowiedzi, otrzyma trzy zestawy Ryby z pieca FRoSTY wraz z dwoma zestawami ziół do testowania. W zamian, z pomocą drugiej części Aplikacji, wypełnią recenzję testowanych produktów. tylko-fmcg-mockup4 Dzięki konkursowi, Frosta zyskuje niezwykle cenne informacje od konsumentów na temat tego, jak oceniają ich produkty, które przypadły im do gustu i dlaczego. Jednym z warunków udziału w konkursie jest bycie mieszkańcem jednego z miast wymienionych w Regulaminie Konkursu. Dla pozostałych osób przygotowano 1000 kuponów o wartości 6 zł na zakup Ryby z Pieca FRoSTY w aplikacji Kupony Żbik. tylko-fmcg-mockup Aby skorzystać ze zniżki na 6 zł przy zakupie Ryby z pieca firmy FRoSTA, należy pobrać aplikację Kupony Żbik, aktywować kupon – a następnie dokonać zakupu.

kupon widok2To nie pierwsza współpraca Listonica i FRoSTY. Na stronach z kulinarnymi inspiracjami Frosty umieszczone są przyciski „Zamień na listę zakupów”, dzięki którym wszystkie składniki można łatwo zapisać, aby nie zapomnieć ich przy najbliższych zakupach. Kupony Żbik są niezastąpionym, oryginalnym i prostym w użyciu narzędziem marketingowym, za pomocą którego można budować świadomość nowej marki, przypominać o już istniejącej, odświeżać wizerunek, czy też po prostu przybliżać konsumentom walory reklamowanego produktu, zwiększając sprzedaż w każdym z tych przypadków.