Lech Shandy mobilnie na wakacje

kampania mobilna Lech Shandy

Kampania Piwowarska rozpoczęła kampanię swojej marki Lech Shandy w Listonic – mobilnej liście zakupów. Informacje o krystalicznie orzeźwiającym napoju, stworzonym w 50% z piwa i 50% z lemoniady, będą pojawiać się na listach zakupów przez całe wakacje.

W aplikacji Listonic wyświetlane są banery reklamowe oraz reklama kontekstowa, przyporządkowująca się do wybranych produktów.  W czerwcu i sierpniu hasło „dorzuć krystalicznie orzeźwiającego Lecha” będzie widoczne po wpisaniu na listę cytryn i pomarańczy, natomiast w lipcu reklamy będą pokazywać się przy napojach orzeźwiających.

Zarówno banery, jak i reklamy kontekstowe są klikalne i przenoszą na landing page prezentujący dwa smaki Lecha Shandy – cytrynowy oraz pomarańczowy. Dzięki przyciskowi „dodaj do listy zakupów” użytkownicy aplikacji mogą za pomocą jednego kliknięcia dodać piwo do sporządzonej przez siebie listy produktów.

Kampania potrwa do końca wakacji. W tym czasie reklamy Lecha Shandy będą wyświetlać się na listach zakupów ponad 60 tysiącom aktywnych użytkowników aplikacji.