Letnie orzeźwienie z Lechem Ice na Listonic

W tegoroczne wakacje Kompania Piwowarska zaproponowała na te upalne dni mocno chłodzące piwa z colą lub lemoniadą cytrynową.

Po raz kolejny Kompania Piwowarska podjęła współpracę z Listonic by promować swoje produkty na mobilnej liście zakupów Listonic. Wśród nich znalazły się dwa piwa: Lech Ice Shandy stanowiący idealne orzeźwiające połączenie Lecha Premium i cytrynowej lemoniady oraz Lech ICE Diesel będący turboorzeźwiającym połączeniem Lecha Premium i coli.

shandy 01 shandy 02

Promocja tych produktów wystartowała pierwszego dnia czerwca i zakończyła się w ostatni dzień lipca. Wykorzystano w niej reklamę bannerową, kierowaną do wszystkich użytkowników Listonic oraz reklamę tekstową z copy: „Lech ICE = zamieszanie w koszyku!”, przypisaną do produktów związanych z orzeźwieniem i piwem (np. cytryna, napój, lód itp.).

iphoneshandy

Kliknięcie w reklamę przekierowywało na landing page w aplikacji mobilnej, który zachęcał do dodania piwa do koszyka zakupowego. Następnie, wykonanie tej czynności uruchamiało aplikację Listonic z nową listą zakupów o nazwie: Lista z Lechem Ice Shandy lub Lista z Lechem Ice Diesel, w zależności od tego, który rodzaj produktu się dodało.

lista-01_1024