Lidl kontynuuje działania na Grocery Magnet i rozszerza je o reklamę w aplikacji Listonic!

Na początku 2018 roku marka Lidl rozpoczęła działania promocyjne bazujące na  algorytmach platformy Grocery Magnet. Dobre wyniki pierwszych kampanii zachęciły klienta do realizacji kolejnych akcji reklamowych. W czerwcu, oprócz Grocery Magnet, do promocji newslettera Lidla wykorzystano również dwie aplikacje zakupowe – Listonic oraz Moja Gazetka.

Kampania, która trwała od 1 do 30 czerwca 2018 roku miała zachęcić konsumentów do zapisania się na listę mailingową sieci Lidl. W zamian za podanie swojego adresu e-mail klienci otrzymywali e-book z przepisami na dania z grilla.

Celem akcji było pozyskanie jak największej liczby subskrybentów newslettera. Klient zdecydował się zintensyfikować działania poprzez włączenie do kampanii reklamowej bannerów wyświetlanych w aplikacjach Listonic oraz Moja Gazetka. Wyjście poza Grocery Magnet pozwoliło dotrzeć do imponującej liczby konsumentów. W samej tylko aplikacji Listonic bannery promujące akcję wyświetlono ponad milion razy. Reklama display dystrybuowana za pomocą narzędzia Grocery Magnet pozwoliła dotrzeć do niemal 2,5 miliona internautów.

Kampania reklamowa newslettera marki Lidl wspierana była również poprzez kreacje wyświetlane w aplikacji Moja Gazetka. Postawiono na sprawdzony format Ad Insert, który cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Reklamy sieci sklepów Lidl wyświetlane były we wszystkich gazetkach spożywczych sieci handlowych.