Lidl pozyskuje nowych subksrybentów newslettera dzięki aplikacji Listonic!

Kampanie realizowane w aplikacji Listonic oraz na platformie Grocery Magnet sprawdzają się nie tylko w akcjach wizerunkowych, ale również wtedy, gdy klient oczekuje od konsumentów konkretnych działań. Podczas tygodniowej akcji promocyjnej, którą razem z marką Lidl zrealizowaliśmy w lipcu 2018 roku, największym priorytetem było pozyskanie jak największej ilości nowych subskrybentów newslettera sieci sklepów.

Kreacje, które od 2 do 8 lipca 2018 roku wyświetlały się użytkownikom aplikacji Listonic przygotowano w dwóch wariantach. Pierwsza grupa bannerów powstała z myślą o głównym KPI kampanii, czyli pozyskaniu jak największej ilości nowych leadów do newslettera Lidla. Zadaniem kreacji było więc zachęcenie użytkowników aplikacji Listonic do kliknięcia w grafikę i pozostawienia adresu e-mail na liście mailingowej. Druga grupa reklam promowała produkty dostępne w sklepach Lidl. Kreacje uzupełniono o interaktywny przycisk, który za pomocą jednego kliknięcia pozwalał dodać daną rzecz do listy zakupów.

Opisywaną kampanię adinster zrealizowano w modelu CPM, co oznacza, że koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, obliczany był na podstawie całkowitej liczby odsłon bannerów. W ciągu tygodnia, przygotowane kreacje wyświetlono 600 tysięcy razy.