Listonic częścią dużej kampanii dla marki Prymat

Od 3 do 30 września trwały działania promocyjne na platformie Listonic, które były częścią ogólnopolskiej akcji „Mistrz Smaku”, którą producent przypraw Prymat zorganizował we współpracy z telewizją TVN.

Wsparcie akcji z poziomu aplikacji mobilnej okazało się być idealnym dopełnieniem kampanii reklamowej konkursu, który reklamowano w wielu różnych mediach. Na platformie Listonic wykorzystano takie formaty jak reklama tekstowa, banner oraz podpowiedzi przy wprowadzaniu produktów na listę zakupów.

Kluczem do sukcesu całej akcji było odpowiednie targetowanie. Reklama w podpowiedziach ukazywała się po takich hasłach jak: przyprawy, pieprz, bazylia, oregano, czosnek, zioła prowansalskie itd. Użytkownikom aplikacji Listonic wyświetlały się również bannery i linki tekstowe. Właściwa optymalizacja pozwoliła osiągnąć wyniki CTR znacznie powyżej średniej. Mimo że w przypadku konkursów współczynnik kliknięć nie zawsze przekracza zakładaną wartość, tym razem udało się osiągnąć bardzo dobre wyniki.

Akcja promocyjna „Mistrz Smaku” miała charakter konkursu. W jury zasiedli: Daria Widawska, Grażyna Wolszczak, Michel Moran i Robert Sowa. Do akcji zaangażowano również znanych youtuberów takich jak: Fit Lovers, Blowek, Reżyser Życia, Miss PK Project, Damian Kordas, Modny Tata czy Piotr Ogiński.