Listonic częścią kampanii reklamowej GP Baterie

Aplikacja Listonic bardzo dobrze sprawdziła się jako element promocji ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez GP Baterie. Reklamowane produkty były dostępne w popularnych sieciach sklepów wielkopowierzchniowych.

Akcja trwała od 20 listopada 2017 do 21 stycznia 2018 roku. Kampania w aplikacji Listonic została przeprowadzona w oparciu o model CPM. Dedykowane bannery reklamowe o rozmiarach 1080 na 180 zostały wyświetlone przeszło 500 tysięcy razy.

Pierwsza grupa docelowa, pod kątem której targetowane były działania promocyjne, obejmowała rodziców dzieci w wieku do 5 lat, którzy często kupują baterie zasilające zabawki swoich pociech. Odpowiednia optymalizacja kampanii w aplikacji Listonic, pozwoliła dotrzeć też do drugiej grupy docelowej, czyli osób określanych jako „łowcy promocji”, które chętnie biorą udział w konkursach.

Konkurs obejmował promocyjne produkty zakupione na terenie całej polski. Sprzedaż baterii odbywała się między innymi w takich sklepach jak: Media Markt, Saturn, Kaufland, Biedronka, Polomarket, Dino i Drogerie Natura. Główną nagrodą w konkursie był samochód MINI.

Bartłomiej