Listonic i Moja Gazetka łączą siły, mają 500 000 konsumentów

Oferta biura reklamy TylkoFMCG jest poszerzona o reklamy w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka. Moja Gazetka to aplikacja istniejąca w Polsce i pobliskich krajach od kilku lat. Konsumenci przeglądają gazetki sieci handlowych w aplikacji częściej niż dwa razu dziennie i spędzają w niej kilka godzin miesięcznie. Pakiet Listonic + Moja Gazetka to 500 000 konsumentów odpowiedzialnych za zakupy w swoich rodzinach.

„Wybierając partnera chcieliśmy żeby reklamy były sprzedawane przez podmiot skupiony na branży FMCG. Bardzo istotna dla nas jest również jakość obsługi posprzedażowej.” Michał Machniak, CEO Moja Gazetka.

„Dzięki zaufaniu Mojej Gazetki poszerzyliśmy zasięg i dodaliśmy nowe formaty reklamowe w kluczowej dla naszych klientów części oferty: reklamach kierowanych do Pań i Panów domu, które przygotowują się do zakupów.” Kamil Janiszewski, dyrektor biura reklamy TylkoFMCG.

 

Powierzchnia reklamowa aplikacji Moja Gazetka, od maja 2018, jest sprzedawana wyłącznie przez TylkoFMCG. Wyłączność dotyczy reklam na terytorium Polski, nie dotyczy publikacji gazetek reklamowych. Pierwsze miesiące to pierwsi zadowoleni klienci.

Screeny z pierwszych kampanii reklamowych

Mamy dobry zasięg i ciekawe możliwości. Pomyśl, może pasujemy do Twojej kampanii :) Pisz, dzwoń, odpowiadamy szybko.