Listonic + Moja Gazetka + Tropiciel Okazji, koalicja rośnie i zasięg rośnie

Aplikacje zakupowe w ramach TylkoFMCG to już 5 Mln pobrań, 1,5 Mln konsumentów miesięcznie, z czego na Polskę przypada 700 000 konsumentów miesięcznie.

Aplikacje Listonic, Moja Gazetka i Tropiciel Okazji  to 5 Mln pobrań, 1,5 Mln konsumentów miesięcznie na Świecie, 700 000 konsumentów w Polsce

 

Oferta biura reklamy TylkoFMCG poza reklamami na listach zakupów Listonic, w gazetkach w aplikacji Moja Gazetka powiększa się o nową grupę użytkowników aplikacji Tropiciel Okazji. Aplikacja pozwala przeglądać gazetki promocyjne popularnych sieci handlowych.

Carlsberg Birell Isotonic – pełnoekranowa reklama w gazetkach reklamowych

 

Klienci zwracają szczególną uwagę na pełnoekranowe formaty reklamowe kierowane do konsumentów robiących zakupy. Reklamy sprawdzają się szczególnie dobrze przy kampaniach informujących o konkursach, akcjach promocyjnych i nowych produktach.

Pierwsze kampanie reklamowe w gazetkach

Za mały zasięg? Mamy też Grocery Magnet: video i display kierowane do 1-6 Mln osób odpowiadających za zakupy w swoich domach.