Listonic promuje bezalkoholowy wariant Warki Radler 0,0%

Jakiś czas temu, rodzina radlerów Warki powiększyła się o nowy, całkowicie pozbawiony alkoholu napój Warka Radler 0,0%. W działaniach reklamowych mających uświadomić konsumentów o dostępności produktu w nowym opakowaniu, które można wielokrotnie zamykać i otwierać, wykorzystano aplikację mobilną Listonic.

Do tej pory, Warka Radler 0,0% dostępna była jedynie szklanych, kapslowanych butelkach a także w puszkach. Teraz, napój pojawił się na rynku w butelce typu PET o pojemności 500 ml.

Zadaniem aplikacji Listonic było uświadamianie klientów o pojawieniu się na rynku bezalkoholowego radlera od Grupy Żywiec, w nowym, wygodniejszym opakowaniu. Najlepszym rozwiązaniem, pozwalającym dotrzeć do odpowiednio stargetowanych konsumentów, okazały się być trzy format reklamowe, które oferuje Listonic: banery, prompter oraz reklama tekstowa.

W okresie od 1 do 31 lipca udało się dotrzeć do ponad 200 tysięcy osób robiących zakupy w super i hipermarketach. 

Ponieważ nowy produkt nie zawiera alkoholu, można było pozycjonować go zarówno wśród amatorów piwa jak i konsumentów wybierających zwykłe napoje. Bezalkoholowy Radler to idealna alternatywa dla takich produktów jak soki czy wody. Reklama tekstowa była więc wyświetlana przy takim asortymencie jak: piwo, wino, cydr, drink, oranżada, coca cola, napoj, sok, picie, woda, fanta, sprite itp.