Listonic promuje unikalne smaki RedBulla

Summer Edition, Mandarin i Tropical to nowe napoje energetyczne o które powiększyła się niedawno oferta marki Red Bull. Ich smaki to odpowiednio: kiwi z jabłkiem, mandarynka i owoce tropikalne. Na promocję tych napojów nastawiona była kampania, która odbyła się w Grocery Magnet pomiędzy 24 kwietnia a 13 maja.

Akcja reklamowa bazowała na bannerach, które miały trafić do osób w wieku od 18 do 34 lat, którzy nie są regularnymi konsumentami Red Bulla. Mieli to być ludzie, którzy nie odrzucają całkowicie napojów energetycznych ale kupują je raczej okazjonalnie. Kolejnym kryterium doboru grupy miała być również chęć poznawania nowości, w tym przypadku smaków napoju, które wcześniej nie były dostępne na rynku. Jeśli chodzi o demografię, targetem kampanii byli mieszkańcy większych miast Polski, którzy okres wiosenno-letni traktują jako okazję do wzmożonej aktywności.

Komunikacja trafiła przede wszystkim do food lovers czyli osób, które lubią eksperymentować w kuchni i przeglądać przepisy z produktami premium. Wśród odbiorców reklamy znalazła się również duża grupa osób odpowiedzialnych dokonywanie zakupów spożywczych w swoich gospodarstwach domowych.

Mimo że grupa docelowa to digitalowe pokolenie, które wyrobiło już w sobie nawyk tzw. banner blindness, kampania została dostarczona do ponad 400 tysięcy unikalnych użytkowników.