Listonic i REMINGTON w trosce o piękno kobiety

remington_mini
Wstydliwy wąsik? Obawy przed bolesną, nietrwała depilacją? To problem niejednej kobiety. REMINGTON dzięki aplikacji Listonic prezentuje produkt, który na zawsze zmieni obraz depilacji w domowym zaciszu. 

W dzisiejszych czasach dbałość o urodę to priorytet. Depilacja to zmora i utrapienie niejednej kobiety. Profesjonalne zabiegi kosmetyczne to spory wydatek, dlatego większość pań decyduje się, by zadbać o to „na własną rękę”. Ból, podrażniona skóra, uczulenie, problem wrastających włosków? Od dziś to nie problem. REMINGTON IPL6000F – urządzenie do bezbolesnej i trwałej fotodepilacji – idealnym rozwiązaniem problemu.

Wraz z początkiem kwietnia w aplikacji Listonic pojawiła się reklama, tym razem skierowana wyłącznie do płci pięknej. Zastosowano linki tekstowe, które pojawiając się przy produktach czysto higienicznych, kierowały potencjalnego odbiorcę na landing page kampanii. Idealne połączenie przekładające się na „klikalność” tej formy reklamy.

Kampania potrwa jeszcze do drugiej połowy maja. Łącznie będzie to 6 tygodni.