Listonic to idealny sposób na reklamę dla marki Orbit!

Reklama w aplikacji Listonic pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców na każdym etapie ścieżki zakupowej. Pojawienie się gum do żucia marki Orbit na listach zakupów pozwoliło osiągnąć świetne wyniki podczas kampanii reklamowej, którą wspierali nowi brand heroes marki: Stefan Pączek, Czarna Kawka i Sierżant Cebula.

Z badań wynika, że reklamy POS ulokowane przy kasach sklepowych są obecnie mniej skuteczne niż kiedyś. Ludzie stojący w kolejce, zamiast rozglądać się dookoła, sięgają po smartfon w którym szukają rozrywki zabijającej czas. W takich okolicznościach, reklama na listach zakupów Listonic to znakomita okazja na przyciągnięcie wzroku konsumenta.

Akcja promocyjna gum do żucia Orbit trwała od 27 sierpnia do 22 września 2013 roku. Klientowi zależało na dobrej ekspozycji produktu zachęcającego do zakupów. Było to o tyle kluczowe, że gumy do żucia to produkt kupowany impulsywnie. Jedno spojrzenie na ekran smartfona może zaważyć na decyzji zakupowej dlatego Listonic to idealne narzędzie do promocji tego typu produktów. Klient zdecydował się na dwa formaty, które wspiera aplikacja: reklamę bannerową oraz tekstową. Podczas trwania akcji udało się dotrzeć do około 500 tysięcy unikalnych użytkowników.