Listonic w letniej kampanii wizerunkowej marki Łomża

Największa niezależna spółka piwowarska Van Pur wykorzystała Listonic przy okazji dużej ogólnopolskiej kampanii marki Łomża.

Popularny jeszcze niedawno „łomżing” odchodzi w niepamięć razem z nową akcją wizerunkową, której elementem stały się podpowiedzi, bannery oraz reklama tekstowa na platformie Listonic. Kampania trwała od czerwca do lipca 2017 roku. Udało się dotrzeć do kilkuset tysięcy użytkowników. Bardzo ważnym elementem kampanii były linki tekstowe, które pojawiały się przy nazwach takich produktów jak: piwo, alkohole, przekąski słone, grill, krakersy, słone paluszki, paluszki słone, chipsy, czipsy, grillowe, karkówka, kiełbasa, piwo, alkohol itp.

Nie zabrakło też bannerów reklamowych z nowym hasłem marki: „Łomża swoją drogą”, które wyświetlały się pod listami zakupów w aplikacji Listonic. Van Pur, razem z nową konwencją kampanii, odchodzi tutaj od kreacji bazującej na nieszablonowym spędzaniu wolnego czasu i stawia na takie wartości jak indywidualizm i podążanie własnymi ścieżkami.