Listonic wśród działań reklamowych loterii Tyskie Gronie

Działania reklamowe na platformie Listonic, przewidziane na okres czasu od lipca do września 2017 roku to element dużego mediaplanu stworzonego z myślą o loterii zorganizowanej przez producenta piwa Tyskie Gronie, Kompanię Piwowarska.

Wśród działań reklamowych ogólnopolskiej loterii „Szukaj skarbów!”, które obejmują: telewizję, internet, prasę, outdoor oraz sklepy, nie zabrakło aplikacji mobilnej Listonic, pozwalającej konsumentom w szybki sposób tworzyć listy zakupów. W ramach kampanii promocyjnej, producent piwa Tyskie Gronie zdecydował się wykorzystać reklamę tekstową, bannery oraz wyszukiwarkę.

Treści związane z loterią wyświetlane były w aplikacji, gdy użytkownicy wprowadzali do swoich list zakupów produkty takie jak: piwo, cydr, wino, przekąski, czipsy, paluszki, grill, tacka grillowa, musztarda, ketchup itp.

W ramach akcji „Szukaj skarbów!”, pod zawleczkami puszek i kapslami butelek, można znaleźć hasła oznaczające wygraną. W puli nagród znajduje się 2 tysiące monet o wartości 1 tysiąca złotych każda a także 8 milionów piw.