Listonic z certyfikatem DAR od Nielsena

Aplikacja wydawcy reklam Listonic została certyfikowana narzędziem pomiarowym Nielsen Digital Ad Ratings – jako pierwsza  w Polsce.

Nielsen Media to globalna firma badawcza zajmującą się pomiarami i analizą danych, dostarczająca branży medialnej i reklamowej obiektywne i wiarygodne wskaźniki, tworzące wspólne zrozumienie branży, niezbędne do funkcjonowania rynków.  Nielsen-DAR (Digital Ad Ratings) – to pomiar służący mierzeniu zasięgu w kampaniach digitalowych i poziomu dotarcia do właściwej grupy docelowej. Narzędzie DAR bazuje na tagach wpinanych w kreacje dla konkretnej kampanii dzięki czemu nie są konieczne trudne i czasochłonne zmiany programistyczne w aplikacji wydawcy.

Dzięki tagom oraz metodologii DAR, opartej na współpracy z data providerem, na poziomie desktopu oraz przeglądarek mobilnych, mierzone są odsłony, zasięgi i częstotliwość oraz rozpoznawalne są ilości unikalnych osób, do których dociera kampania, a także ich demografia. W przypadku aplikacji mobilnych te same dane pozyskiwane są dzięki procesowi certyfikacji, która umożliwia przekazywanie informacji o adId. Daje to pewność płynności oraz poprawnego przebiegu całości procesu.

Dzięki globalnej certyfikacji Nielsena, pomiar – DAR jest obecnie możliwy dla kluczowych na rynku aplikacji, m.in. YouTube, Twitter, Instagram czy Spotify.

Dla Listonic jest to niezwykle ważna funkcjonalność, która świadczy o jakości sprzedawanej powierzchni za pomocą zewnętrznego, obiektywnego narzędzia. Jako wydawca Listonic dba o swoich klientów w trakcie i po kampanii dostarczając dane związane ze wzrostem popularności marki na listach zakupów. Dzięki certyfikacji DAR dane przekazywane klientowi będą dokładniejsze oraz możliwe do weryfikacji  poprzez narzędziee- renomowanej firmy badawczej -Nielsen.