Lurpak z reklamą nowego produktu w kanale mobilnym

Arla Foods wykorzystuje mobile do promocji nowego produktu – Lurpak® Premium Miks z Oliwą z Oliwek. Reklama wyświetla się przy mobilnej liście zakupów w aplikacji Listonic.

Kampania reklamową w aplikacji Listonic jest uzupełnieniem do kampanii reklamowej w innych mediach. Promocja Lurpak® z Oliwą z Oliwek rozpoczęła się 29 października i potrwa do 29 listopada. Komunikat wyświetla się konsumentom korzystającym z jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych.

Komunikat dotyczący innowacyjnego połączenia masła i oliwy z oliwek wyświetla się ponad 50 tysiącom użytkowników aplikacji. W ciągu miesiąca pojawi się przy ponad 90 tysiącach list zakupów. Po kliknięciu użytkownik Listonic zobaczy reklamę produktu oraz możliwość dodania masła Lurpak® do listy zakupów za pomocą specjalnego przycisku.

Użytkownikami aplikacji Listonic są osoby w wieku 25-45 lat, przeważnie mężczyźni (60%), mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Są to osoby odpowiadające za zakupy w rodzinie lub mające na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów.