„Majonez Kielecki, sekret dobrej kuchni” w Wygodnej liście zakupów Listonic

majonez_kielecki_kampania_listonic

W okresie świątecznym polscy konsumenci niezwykle chętnie sięgają po sosy podstawowe, a w szczególności sos majonezowy. Trend ten przekłada się również na preferencje zakupowe użytkowników Wygodnej listy zakupów Listonic, co wykorzystała Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” do promocji swojego sztandarowego produktu.

Grudniowa kampania Majonezu Kieleckiego oparta została zarówno o mechanizm reklamy graficznej, jak i kontekstowej reklamy tekstowej. Zadaniem reklamy bannerowej było dotarcie do jak największego grona odbiorców i wywołanie potrzeby zakupów nieplanowanych, zaś reklamy tekstowej nakłonienie użytkowników planującym przygotowanie sałatek, potraw jajecznych oraz dań z majonezem do sięgnięcia po markę WSP „Społem”.

CTR reklamy bannerowej, jak i CTR reklamy tekstowej wypadły bardzo dobrze na tle wyników pozostałych kampanii jakie miały miejsce w 2014 r.