Majowe kampanie reklamowe w Listonic.

Miesiąc maj był miesiącem znoszenia obostrzeń związanych z epidemią, w tym ponownego otwarcia sklepów i restauracji. Dla zespołu Listonic był to miesiąc pełen pracy przy kampaniach reklamowych naszych klientów.

Kampanie marek FMCG


Nestle Waters


Marka Nestle Waters zdecydowała się na promowanie swojej wody Pure Life w aplikacji zakupowej Listonic. Wykorzystała do tego przejrzysty baner oraz baner expand. Nestle w swoim przekazie pragnie przypomnieć użytkownikom o dbaniu o swoje zdrowie i odpowiednie nawodnienie każdego dnia.

Pudliszki


Sezon grillowy w pełni. Marka Pudliszki korzystała z popularności produktów grillowych i promowała się banerem nawołującym do przygotowania się na grilla z Pudliszki. Marka wykorzystała w swojej promocji aplikacje zakupową Listonic. Baner posiadał przycisk umożliwiający dodanie produktu bezpośrednio z grafiki do listy zakupowej.
Kampania realizowana była w najbardziej grillowym okresie ostatniego tygodnia kwietnia oraz pierwszego tygodnia maja.

Warka Radler


Marka Warka mająca w swojej ofercie wiele wariacji piw bezalkoholowych zdecydowała się na ich promocję w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka. Baner Warki reklamował Radlery z hasłem “Zero alkoholu, pełen luz”. Marka wykorzystała pełnoekranową reklamę pojawiającą się co kilka ekranów w czasie przeglądania gazetek promocyjnych.

M&M’s


W maju na promocję swoich produktów zdecydowała się spółka Mars wraz z swoimi czekoladowymi M&M’sami. W swojej kampanii Mars wykorzystał aplikację zakupową Listonic. Reklamy realizowane były na banerze, banerze expand oraz banerze alt zawierający przycisk dodania produktu bezpośrednio do listy zakupów. Mars dostosowuje się do nowej rzeczywistości widząc, że konsumenci więcej czasu spędzają w domach przy oglądaniu filmów. W swoim banerze nawołuje do zakupu M&M hasłem “Filmy są lepsze z M&M’s”. Mars ma świadomość, że przekąska taka jak M&M’s to produkt kupowany impulsowo. Wykorzystując szeroki wachlarz możliwości promocji w aplikacji Listonic zwiększyła swoje szanse na dodanie M&M’sów do koszyka zakupowego .W trakcie działania reklamowego pojawiły się na listach zakupów ponad 14 000 razy. Oznacza to wzrost na listach zakupów x20 w stosunku do analogicznej długości czasu przed kampanią!

 

 

Biały Bocian


aplikacji zakupowej Listonic realizowane są kampanie dla wysoko procentowych alkoholi. W maju promocję w Listonic wykorzystała marka wódki Biały Bocian. W swojej kampanii promowała się reklamą tekstową, banerem z przyciskiem dodającym produkt do listy oraz prompterem. Biały Bocian w swojej kampanii zwracał na wysoką jakość swoich produktów.


Dentosept


Listonic prowadzi również kampanie reklamowe w tradycyjnym internecie – Grocery Magnet. Z tego rozwiązania skorzystała marka Dentospet, promując produkt Dentosept A Mini płyn do higieny jamy ustnej dla dzieci. Marka zastosowała w swojej kampanii format VOD.


Uncle Bens


W maju realizowana była kampania przez Grocery Magnet dla Uncle Bens. Banery marki promowały gotowe obiady domowe w 2 minuty.


Reklamy dla sieci handlowych


Aldi

W maju sieci handlowa Aldi promowała swoją wyjątkową ofertę w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka. Na banerach znalazły się ubrania, akcesoria oraz żywność w okazyjnych cenach oferowanych przez Aldi. Kampanie uzupełnia nonfoodowa oferta Aldiego z produktami ogrodowymi i gospodarstwa domowego. Baner wybrany przez sieć wyświetlał się na listach sklepów zawierających gazetki promocyjne.

E’leclerc


Aplikację gazetkową Moja Gazetka do swojej promocji wykorzystała również sieć sklepów E’leclerc. Kampania realizowana była banerami ad insert oraz kafelkiem. E’leclerc prezentowała swoją ofertę kaszy i oleju w wyjątkowych cenach oraz najnowszą gazetkę promocyjną dostępną w aplikacji Moja Gazetka.


Kampanie produktów non food

Visa

Wśród kampanii reklamowych realizowanych w maju w aplikacji zakupowej Listonic swoją powierzchnię znalazła Visa. W swojej kampanii wykorzystała baner promujący loterię w której wygraną była Toyota Corolla.

 


Kampanie reklamowe w Listonic pomagają dotrzeć do odbiorców w odpowiednim momencie ścieżki zakupowej. Wykorzystując w swojej promocji banery typu alt posiadające przyciski dodań reklamowanych produktów do list, zwiększamy szanse dodania produktu do koszyka zakupowego. Sprawdź jak inne marki promowały swoje oferty w produktach Listonica:

Kampanie non food w aplikacjach.
Kampanie sieci handlowych.
Marcowo- kwietniowe kampanie produktów FMCG.