Margaryna Naturima na mobilnej liście zakupów – branding nowej marki Kruszwicy w Listonic

naturima

Mobilna lista zakupów to idealne miejsce na budowanie świadomości nowej marki wśród konsumentów. Chwila zapisywania produktu na liście oraz dokonywania zakupów to doskonały moment na podsunięcie nowego produktu. Ten sposób promocji zastosowała Kruszwica w czerwcowej kampanii margaryny Naturima w Listonic.

Po kliknięciu w baner lub link tekstowy zachęcający do wypróbowania nowego produktu, użytkownicy byli przekierowywani na mobilną stronę, z której można było dowiedzieć się więcej na temat składu
i korzyści, jakie niesie ze sobą spożywanie Naturimy. Strona umożliwiała także dodanie za pomocą jednego kliknięcia produktu do listy zakupów.

Organizatorem akcji był dom mediowy Starcom.

Listonic to wyśmienite narzędzie do niestandardowego zwrócenia uwagi na dany produkt w kluczowym momencie podejmowania decyzji zakupowej.