Mateusz Gessler i Tomasz Lach w kampanii Bosch na Grocery Magnet

Akademia Smaku Bosch, już od wielu miesięcy, jest regularnie promowana za pomocą narzędzia Grocery Magnet. Tym razem, dedykowane bannery reklamowały konkurs „Tradycja zaczyna się w kuchni”, w którym główną nagrodą był sprzęt kuchenny o wartości 10 tysięcy złotych. Twarzą akcji promocyjnej zostali: znany restaurator Mateusz Gessler, który od wielu miesięcy współpracuje z marką Bosch oraz Tomasz Lach – autor bloga zajadam.pl.

Kolejna kampania reklamowa marki Bosch wykorzystująca narzędzie Grocery Magnet trwała od 6 listopada do 30 grudnia 2018 roku. Klient zdecydował się na rozliczanie akcji w modelu CPC. W ciągu nieco ponad miesiąca, niemal 1,5 miliona unikalnych użytkowników kliknęło w dedykowane bannery wyświetlane na stronach internetowych o tematyce kulinarnej.

Warunkiem udziału w konkursie „Tradycja zaczyna się w kuchni” było podzielenie się swoim ulubionym przepisem i jego historią. Uczestnicy zabawy mogli wygrać sprzęt kuchenny marki Bosch o wartości 10 tysięcy złotych. Na potrzeby akcji przygotowano animowane i statyczne kreacje bannerowe, które po kliknięciu przekierowywały internautów na stronę konkursową.