Aplikacja Listonic w kampanii produktów z serii Trendy Lunch od firmy Melvit

W kwietniu, na platformie Listonic pojawiły się dedykowane kreacje promujące gotowe dania Trendy Lunch produkowane przez firmę Melvit. Był to jeden z wielu elementów szeroko zakrojonej akcji obejmującej działania reklamowe w internecie i telewizji.

Kampania, która trwała od 3 do 22 kwietnia 2018 roku skierowana była do użytkowników aplikacji Listonic, którzy dbają o swoje zdrowie, żyją w zgodzie z naturą, szukają w sklepach zdrowej żywności albo aktywnie uprawiają sport. Bannery reklamowe były wyświetlane między innymi tym osobom, które na swoich listach zakupów umieściły takie produkty jak kasza, ryż lub dania gotowe.

Akcja promocyjna zrealizowana na platformie Listonic prowadzona była w modelu CPM. Dedykowane kreacje, w ciągu nieco ponad 2 tygodni, wyświetlono ponad 400 tysięcy razy.

Czym jest Trendy Lunch?

Produkty z serii Trendy Lunch to nowoczesna alternatywa dla klasycznych kasz, ryżów i otrębów. Gotowe dania w torebkach uzupełnione są o dodatki takie jak orkisz, pomidory, papryka, buraki, groszek i dopasowane do nich przyprawy.